ایران پلاست؛ فرصتی مناسب برای افزایش حضور در بازارهای صادراتی است

ایران پلاست؛ فرصتی مناسب برای افزایش حضور در بازارهای صادراتی است
(سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۴۸

مدیر فروش شرکت پایا پلاستیک، رویداد ایران پلاست را محلی برای یافتن مشتریان جدید، حفظ نام شرکت ، ماندگاری برای مشتریان و توسعه بازارهای صادراتی بیان کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «شیما قزلو» مدیر فروش و حسابدار شرکت پایا پلاستیک، گفت: نمایشگاه ایران پلاست در کل مکانی برای دیده شدن و حفظ تصویر برند شرکت ها در خاطره مشتریان است. در کنار این موارد می توان مشتری های جدید و بدون واسطه پیدا کرد.

قزلو با بیان این که بیشتر تولیدات شرکت پایا پلاستیک به کشورهای عربی صادر می شود گفت: ما در ایران پلاست توانسته ایم با مشتریان خارجی آشنا شویم و بازارهای هدف صادراتی خود را توسعه دهیم.

مدیر فروش شرکت پایا پلاستیک ادامه داد: نمایشگاه ایران پلاست ویژه صنف پلاستیک و پلیمر کشور است که  باید تلاش شود تا محصولات مشابه در کنار یکدیگر و در یک و یا چند سالن جانمایی شوند تا به این صورت مراجعه و حضور مخاطبان نیاز آسانتر شود.

وی گفت: زمان برگزاری نمایشگاه مناسب است و امیدوارم در ادوار دیگر نیز نمایشگاه در تاریخ مناسبی برگزار شود.

قزلو با بیان این که نمایشگاه ایران پلاست فرصت و مکان بی نظیری برای معرفی محصولات و یافتن مشتریان جدید است، از رونمایی چند محصول جدید در این نمایشگاه خبر داد.

هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 26 تا 29 شهریور ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید