به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «رضا حارث آبادی» مدیر روابط عمومی شرکت نایلون سپید، درباره هدف این شرکت از حضور در رویداد ایران پلاست، اظهار کرد: هدف ما بیش از تبلیغات و بازاریابی، «برندینگ» است، همچنین در این رویداد با محصولات همکاران از نزدیک آشنا می شویم و محصولات جدید خود را به مشتریان معرفی می کنیم.
وی با اشاره به این که برای بهتر شدن کیفیت نمایشگاه های تخصصی باید تنوع بازدیدکنندگان کشورهای خارجی بیشتر شود گفت: در حال حاضر بیشتر بازدیدکنندگان خارجی ما از عراق، پاکستان و کشورهای همجوار هستند که باید تلاش شود کشورهای دیگر هم برای بازدید از این نمایشگاه حضور یابند.
مدیر روابط عمومی شرکت نایلون سپید برای برگزاری بهتر نمایشگاه ایران پلاست، گفت: در این زمینه نمونه های نمایشگاهی پلاستی مانند چین و ترکیه وجود دارند که می توان از آنها برای برگزاری ایران پلاست الگو گرفت.
حارث آبادی گفت: نمایشگاه ایران پلاست در میان سایر نمایشگاه های دیگری که در ایران برگزار می شود از همه لحاظ بهتر است. همچنین در این دوره نمایشگاه، وضعیت پشتیبانی و اطلاع رسانی نیز بسیار خوب بوده است.
وی از رونمایی چند محصول جدید شرکت نایلون سپید در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.
هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 26 تا 29 شهریور ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.